Stress.

Såklart så måste saker gå fel när jag ska hålla på, vädret sög ju idag så jag åkte till Rimbo för att skicka ut kyrko programmen. Som va helt perfekt fina på datorn hemma, men nä då finns inte typsnitten på datorn och den fina gröna färgen blir ful mörk, och på två ställen va det fel typsnitt.. Brann av. Men det va inte mycket att göra åt, ska försöka fixa lite annat så dom blir fina.. Efter 3 timmar när man har massa annat att
göra får det va nog. Sen åkte vi till rånäs, ville verkligen träna så tog min lilla klump på magen och powerwalkade 4 km.. Så behövligt med träning när man stressar såhär.. Ska åka hem och laga middag och sen kommer mamma så ska vi handla.  ❤ 
 
kommer visa allt som har med dopet att göra efter lördag, vill ju att det ska bli en överraskning för alla gäster.. 62 stycken har jag räknat att det blir. Många kakor och cupcakes att baka, som tur är står mamma för kakorna!
 
någon som har ett bra recept på cupcakes Glasyr/frosting? Den ska vara hård så den går att spritsa ut ganska högt och sen ska den hålla för dekoration, står i valet och kvalet om jag ska köpa färdig på panduro, har inte tid för att misslyckas.. Men om någon har ett bra recept eller tips tar jag gärna emot! ❤ 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Till Imilias kalas köpte jag färdig pulver frosting på Flygis som man bara blandar med mjölk. Trodde det skulle bli dåligt men funkade kanon. Blev jättebra när man smaksatte med saft ;-) lycka till hur du än gör! :-) kram Carina

2013-07-10 @ 20:33:47

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0