Sun.

Har verkligen njutit max av den här dagen, solat och badat ända fram tills klockan sex.. Druckit drinkar i poolen och vid nya barbordet & stolarna i rotting som mamma & pappa köpte idag.. Så härligt & behövligt hoppas på lika fint väder imorgon.. Sen har vi ätit sådär perfekt grillad middag som bara pappa kan, verkligen ingen som kan få kyckling så perfekt grillad som han.. Ja av dom jag smakat såklart.. Sen har mamma och jag kvälls tränat och sen har vi ätit kräftor, nu har vi spelar kort och nu hoppade pappa och Fab i poolen, snart ska dom hoppa vidare till bubblet.. Lite sugen är jag men Noel vaknade precis för mat. Hans sömn är rent ut sagt skit just nu, han somnar runt halv åtta - halv nio tiden, sover i lite mer än en timme, vägrar somna om trotts vaggning, mat, napp.. är vaken i en timme drygt, somnar, vaknar till två gånger men somnar om direkt efter lite gung på vaggan eller vagnen eller rumpan, beroende på vart han ligger.. Vaknar igen vid halv två tiden för mat, somnar, vaknar vid tre fyller fyra tiden för mat, somnar om och vaknar sen vid fem och vill gå upp?? Sen vill han sova vid tio, sover jätte bra i min famn men utanför den, Max 30 minuter, sen är han vaken till typ 3-4 tiden, sover återigen Max 1 timme, vaknar och är JÄTTE trött, men kämpar på tills halv åtta.. 
 
Hjälp? Borde vara levande död men tack vare att Fab har semester är jag inte själv, hoppas det är över tills han börjar jobba igen.. Försöker få in rutiner, men det är nånting som är galet nu, han sover jätte bra i famn eller så länge vi pratat runt om.. Borde kanske ge " sova hela natten" boken en chans.. Lär väl gå framåt som en zombie annars. Hoppas hoppas det här bara är något kort tillfälligt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Överstimulerad?

2013-07-25 @ 16:47:22
Postat av: Veronica

Låter precis som min lille skrutts sömn just nu, hoppas att det vänder.. snart :P

Svar: Åh fy. Ja det är inte kul alls! ;/
izabella Åkerlund

2013-07-25 @ 21:51:28
URL: http://sacinorev.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0