Warm day.

Vi startade den här underbara dagen med powerwalk med Sandra & Nelli, svettigt men åh så skönt!! Sen åkte vi hem och Noel fick bada i ett svalt bad. Så skönt för honom. Sen har vi bara myst! När pappan kom hem gjorde vi oss iordning och åkte ner på stan, köpte det sista inför dopet, och åt en god middag ute ! Sen har vi suttit på balkongen och myst, dreglat framför allsång och fina håkan. Fixat med dop saker och kännt mig väldigt stressad! men det ska nog gå bra.. Imorgon ska vi nog hänga med Sandra, Nelli, Paulina & Nova.. Om vädret tillåter. Annars ska jag åka iväg och skriva ut och vika ALLA kyrkoprogrammen.. och på kvällen ska vi handla allt till dopet och till kvällen då jag ska firas av min släkt, en väldigt fullspäckad lördag.. Ska hinna klippa nick också, och fabian & lära lillebror allt om min kamera och hur bilderna ska tas, i vilka vinklar mm.. Grupp fotona tar jag själv med utlösare och såklart porträtt bilderna på Noel. ❤ Nää nog om dopet nu, kan inte stressa mindre.   puss 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0