Blogg.se

Åh vad trött jag blir på blogg.se ibland, som ni ser är min design helt knäpp, och det hände jätte ofta förut och beror på en fel kod i ett inlägg, vilket har man ingen aning om.. Om bara vips sådär händer det, så har raderat en massa inlägg utan resultat.. blir så ledsen. så måste maila blogg.se nu så får dom kolla upp vilket inlägg som är fel, dom brukar vara väldigt behjälpliga iaf och det är ju tur. ❤ 
 
Imorgon har vi mamma träff, och innan ska vi ses i parken och äta lunch. Så mysigt som alltid. på mamma träffen ska vi prata barnmat, med våran bvc sköterska och det ska bli så kul och behövligt, har nämligen läst så himla mycket om barn som sover oroligt och vill ha mycket mat på nätterna, Noel är nämligen i den fasen nu och jag upplever att han inte riktigt klarar sig på ersättningen och därför vaknar en massa gånger och vill ha, eller så är han bara i en tillväxt fas och behöver extra.. ❤ Men det ska iaf bli väldigt skönt att få prata om det.. vill bara ha nästa BVC dag, mäta och väga dagen alltså så jag kan ställa mina hundra frågor.. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0