Helgens slut.

Nu är hus livet snart över, känner mig lite som en ny människa.. Igår när vi gick upp åkte vi hem till Norrtälje och hämtade lite saker och sen till drömkåken. Så himla mys. Sen lämnade vi Mikaela vid bussen och sen hem och tog en powernap, och sen började vi med maten.. Sen kom Madde, John och barnen. Så himla mysig kväll vi hade. ❤ Imorse startade jag och Madde morgonen i spåret, intervall träning.. Sen har vi bara myst, jag och min lilla familj. Mamma & pappa kom hem vid fyra tiden och nu har vi ätit en ljuvlig middag som vanligt, och nu ska vi snöra på oss skorna och pröva springa hela spåret, skulle aldrig gå men man ska ju försöka iaf. Madde kommer också med ! Ha en fin kväll. 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0