Idag.

Vi träffade Stina och gick på stan, så urplockat så det va inte ens kul.. Köpte en ny newbie tröja till Noel i storlek 68, hjälp vad stor.. Men han kommer inte ens hinna använda alla 62 kläder så får inte köpa mer i det nu.. ❤ Sen åkte vi hit och fikade och sen kom Fabian hem och sen åkte vi till fabians mamma och klippte och färgade hennes hår.. Sen iväg och handlade lite, sen tog vi ett kvälls bad med Noel så skönt för honom.. Önskar att man hade ett badkar så man kunde mysa ihop.. Sen skulle jag gå och lägga Noel, la oss i våran säng och sjöng och myste och så väckte Fabian mig nu, så skönt att få somna. ❤ Hoppas ni fått en fin dag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men verkligen! Jag kommer ihåg hur jag tänkte att 'fy vad jobbigt det måste vara för dom som inte "kan" amma och hela tiden få blickar och kommentarer'. Med tanke på det så är det tur att dom växer upp fort, i övrigt kan dom få vara små hela tiden :)

2013-06-27 @ 09:01:11
URL: http://esegerstrom.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0