1 Juni.

Vi är i Rånäs idag, fabian bygger trappa och jag och Noel har släpat med lillebror på powerwalk, bebis i baby Björn och säkert närmare 7 kilo extra för mamman att konka på, grym träning. 3 kilometer på 31 minuter gick vi, helt ok. Noel sover så skönt i vagnen nu och jag njuter av lugnet. ❤ Hämtade ut min klänning idag från H&M volangen upptill syns jätte dåligt på bild men den va hur fin som helst på, ska bo i den. den va så fin att jag ville beställa en likadan blommig, men då är den såklart slutsåld. Hämtade även ut ett paket med Lundmyr kläder till Noel, en body, chinos & två mössor. Första juni är här, vadå juni? Fick vi inte en liten bebis för nån vecka sen? Då var det ju mars? Läskigt vad fort tiden går, men jag är så glad över att sommaren är här och att jag inte behöver ha jobb ångest en enda dag på hela sommaren. 
Hoppas ni får en fin dag. ❤ 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja njut! Sen väntar en jättefin sommar :)

2013-06-01 @ 15:43:18
URL: http://louisebj.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0