Måndag igen.

Idag sov Noel till åtta och sen låg han nöjd bredvid mig och pillade och drog mig i håret medans jag halv sov.. ❤ Älskar dom mornarna. Sen gjorde vi oss redo och åkte till rånäs till tio, Uppsala stod på schemat, väl på väg kommer mamma på att dom har möte på banken vid HALV ETT, bara att vända.. Så vi ett rullar vi mot Uppsala, köpte 3 månaders present till min lilla korv.. Ja, han BLIR 3 MÅNADER IMORGON, jag kan inte förstå det? Det firar vi med 3 månaders spruta, har redan ont i magen och vill inte att morgon dagen ska komma. Mammas lilla hjärta. ❤ sen köpte jag två Linnen, ett par leggins, en tunika och ett par skor till mig själv. Mamma och pappa köpte saker till nya terassen & en myggfångare, tror den är värd verenda tusenlapp.. Jag fick 36 myggbätt i helgen nämligen.. Sen köpte vi en liten mini pool till Noel, och en grej han kan sitta i i stora poolen sen!! Längtar. ❤ Kommer bli så jäkla snyggt hos mamma och pappa. Noel sov i princip hela dagen i bilen, duktiga bebis. Hoppas ni haft en fin dag. ❤
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0