Midsommar stress

6 kransar blev 8 idag, men jag är bara glad att människor tycker jag gör fina kransar.. Blir så glad.. I år vet jag även hur dom kan bli snyggare så det känns lovande iaf. Och jag och Noel blev bjudna till Marika & Thyra på torsdag så jag kan sitta där och binda och slippa lägenheten. ❤ Så tacksamt. 
 
Va in på flygis för en stund sen, kaoset är redan igång och sommar gästerna är här. Jag vill också fylla hela bilen med midsommar mat, packa in familjen och bara njuta på ett landställe och invänta midsommarhelgen, slippa lägenheten, slippa stressen. Men men, nån gång i framtiden kanske. Inte ultimat att åka till vårt landställe som inte har rinnande vatten med Noel i flera dagar än tyvärr.  Visst får man en speciell känsla när man tänker på midsommar, mat, havet mm? åh. Älskar sommaren. ❤ 
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0