Onsdag.

Igår träffade jag och Noel Emma, vi myste och sen kapade Emma av mitt hår som
växt, ena sidan växer bara :( sen klippte jag min pappa och farfar och sen for vi hem till pappan, middag och sen till Daisy med fika & två maxiklänningar hon sydde upp till mig.. Så himla snällt. Noel sov sammanlagt 1 och en halv timme på hela dagen och när han sen somnade i bilen på vägen hem tänkte vi att nu måste han sova för natten, klockan va halv nio då tror jag.. Och vi har alltid kunnat flytta över honom till vaggan bara, men nä även igår kväll ville han va vaken, världens gladaste kille tills jag tyckte att det va dax att sova, för det tyckte inte han. PuH. Idag fick jag sova till halv åtta iaf, och sen har vi legat och myst i sängen tills nu.. 
 
ska fixa oss snart och sen åka till Täby med Linda och barnen, har inga pengar alls men titta kan man göra och så måste jag köpa alkohol till helgen.. Jag får ju inga pengar imorgon som alla jobbare, det suger verkligen med mamma peng.. Pinsamt dåligt betalt man får. Men men. Ha en fin dag, vädret verkar bli underbart. ❤ 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0