Söndag.

Igår när vi kom hem somnade Noel efter ett tag och vi kunde se en film.. Jag gick och lag mig vid elva, fabian senare.. Sen fick jag sovmorgon imorse och på dagen har vi bara myst i sängen och soffan hela familjen ❤ vid tre åkte vi till rånäs, spelade Kubb, fotbolls crocket & grillade. Jag och mamma drack lite rosé. Vi åkte även upp till min farbror och plockade lite pioner, vita. ❤ Visste inte att han hade.. Så imorgon ska jag stor städa och så fint det kommer bli med dom stora pionerna då. ❤ Hade hoppats att det skulle finnas till dopet, men det är nog bara glömma.. Får tänka om i bordsdukningen. 
 
Juste, från typ ingenstans så är Noel jätte stark i nacken när han ligger på mage, så söt. Och man märker att det är roligare då också. ❤ 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur går det med kudden? ;)

Svar: Jätte bra! Huvudet är inte alla lika platt :) ska till sjukgymnast påFredag och kolla vad hon säger :)
izabella Åkerlund

2013-06-24 @ 08:30:12
URL: http://tisskisset.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0