stress vad är det?

Vilken dag, vi hängde på låset på blomsterlandet vid tio, försökte få ihop blommor till 7 kransar som det nu blev istället, inte det lättaste att veta hur mycket blommor som faktiskt går åt. ❤ Vid fem över halv var vi klara och så packade jag in oss i bilen och mot sjukhuset, världens köer så jag kom tre minuter sent till min läkar tid.. Jag har som jag tidigare nämnt en knöl i bröstet, troligtvis en inflammerad mjölkkörtel men jag ville kolla upp det.. Och doktorn va väl inte helt bra tycker jag, men jag fick antibiotika utskrivet som jag ska äta i tio dagar. Och på måndag ska jag ringa barnmorskan och komma dit o kolla på min mandarin stora knöl, men läkaren va inte ens orolig för cancer så det får jag ju hoppas.
 
Sen åkte vi ut till Håtö till Marika & Thyra, super mysigt som alltid. ❤ Sen gick vi promenad för att få barnen att sova och plocka ormbunkar till kransarna, i hopp om att dom skulle sova ett tag så jag hann göra fyra kransar iaf.. Men nä, hann bara med Marika & Thyras. ❤ Sen åkte jag och Noel från Håtö vid tre tiden, till blomsterlandet för att köpa mer blommor. Sen fort till Rimbo i trafik kaoset, blir stressad bara av att tänka på det, till rimbo iaf för att följa med mamma och göra naglar vid fyra. Sen tillbaka till Norrtälje vid kvart över fem, hämta upp Fabiam och åka och äta och hämta ut paket, hem göra tre kransar.. Sen kvart i nio möta Daniel och Louise för att handla all midsommar mat. I tron på att stockholmarna redan kommit iväg men nej.
 
Hem och göra dom sista två kransarna, koka massa färsk potatis och göra potatis sallad.. Tvätta en maskin tvätt, hänga, packa & nu ligger jag strandad i sängen.. Noel kommer nog vakna för mat snart och jag undrar hur jag överlevde den här dagen? Kransarna blev så
fina, jag är jätte nöjd.. Bilderna kommer i ett annat inlägg.. Imorgon ska vi få
få till jätte fina bilder på min lilla familj hade jag tänkt. ❤ Sov gott! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0