Sveriges dag.

Dagarna går, Noel fick ju sitt första vaccin i tisdags, han fick feber på kvälls kvisten, var lite ledsen men somnade direkt i famnen, brukar annars behöva vagga runt.. På natten vaknade han i princip 1 gång i timmen, grinade lite men somnade om lika fort, dessvärre gjorde ju jag inte det. Så på morgonen vid 7 när Noel inte tänkte sova mer gjorde vi oss redo och åkte till Rånäs, badade och hade oss, och vid halv tre åkte vi till Upplandsväsby med mamma, vi båda skulle tatuera oss men jag hanns inte med och har nu tatueringen sittandes så jag kan känna efter ordentligt eftersom jag faktiskt redan ångrar en tatuering. Men jag är säker nu, så ska väl boka in en tid. Efter det tog vi en tur i Arlanda stad, och sen hem till rånäs. Noel sov 1,30 min på hela dagen men var verkligen på världens bästa humör, skrattade och pratade. ❤ När pappan kom somnade han, tror klockan va närmare tio då.. Lilla unge. 
 
Idag åker vi till rånäs igen, bada & sola och hoppas på att ta igen lite sömn i solen.. Om våran lilla korv tänkt sova idag. ❤ Trevlig nationaldag på er! 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0