TGIF.

Veckorna går fort med en bebis, men ändå längtar man efter helg och att pappan får va hemma. ❤ Igårkväll tog vi en promenad, till
fabians moster och sen till Daisy och fikade, lämnnade några sakas vi köpt till henne och hämtade mina klänningar hon sytt upp.. så tacksamt för en kort tjej som mig. ❤ Mikaela är på väg hit, Noel sover så jag ska göra mig iordning och sen går vi och möter henne.. Får se vad vi hittar på, Fab kommer hem jätte tidigt idag och vid halv fem ska vi till sjukgymnasten med Noel, för att kolla om hans huvud blivit mindre platt. Ser ut så iaf så vi hoppas det. Sen åker vi till rånäs och bor där hela helgen. Mamma och pappa är borta nämligen. Så skönt att kunna ta en morgon promenad med vagnen utan massa bök. hoppas ni får en fin helg. ❤ 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0