tisdag.

Sånt som gör mig så arg är sjukvården här.. Inte första gången dom är dåliga, ja va ju till läkaren i torsdags för min onda apelsin stora knöl i bröstet.. Doktorn vågade knappt ta på mitt bröst och konstaterade att jag skulle ta kontakt med en barnmorska, men skrev ut penicillin iaf. Väl idag när jag ringer dit blir jag hänvisas till vårdcentralen, som jag redan varit på? Tror dom att man är gjord av pengar som mamma ledig? 
 
Vädret är helt underbart och vi har sämsta dagen, Noel bestämde sig för att inte sova mer klockan fyra, då hade han dessutom vaknat två gånger tidigare, känns typ som att någon hänger i min tutte och samtidigt skär i den.. Nu är Noel inte helt nöjd och ingen kunde gå på mamma träffen, så missar barnmats grejen och det fina
 vädret.. Och egentligen orkar jag inte åka till rånäs och svettas ihjäl men det blir nog så.. 
Till råga på allt är det världens J-VLA liv utanför så måste ha stängt så Noel kan sova, vem vvill förresten sitta på en balkong med världens byggkaos?? Herregud vad less jag är idag. 
 
ja det är inte lätt att vara glad med en ond jäkla tutte.. Hoppas alla ni får en fin dag iaf. ❤ 
 
tur att jag har världens finaste kille iaf. ❤ Även om han inte sover och är missnöjd. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0