underbara dag.

Vilken dag vi haft, Noel vaknade bara 2 gånger inatt och sov till kvart över åtta. Världens gladaste bebis & sen gick vi till station och mötte Sandra & Nellie, mot Stockholm och Hagaparken. Mötte upp resten av mammorna i Danderyd, hängde i parken och picknickade med våra underbara bebisar.. Sen gick vi och kollade på underbara fjärilar, i världens fuktigaste och varmaste klimat, hua. Sen tog vi en fika & for hem. Så himla fin dag!! ♡ Kom till Norrtälje vid fem, Fabian hämtade mig och så åt vi, sen lämnade jag av mina killar hemma och åkte iväg till Astrid för att få fina naglar. Kommit hem precis och min lilla prins sover. Första gången Fab är ensam med Noel, duktiga. ♡ Va ändå borta i 4 timmar. Imorgon står skolavslutningar på schemat. 
 
 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0