Att minnas.

helt otroligt vilka nya känslor som landat i mig sen Noel kom.. När jag ser bilder på ultraljud, gravid magar och nyfödda bebisar så gör det ont i mig, jag saknar att få se våran bebis för första gången, höra hans hjärtslag, känna hans första sparkar, se magen växa och växa och inte ha en aning om vem som döljer sig där inne. ❤ Tiden i magen gick verkligen sakta, och tiden utanför har sprungit iväg, jag är världens lyckligaste som har min son på utsidan nu, men just dom där känslorna som är svåra att sätta ord på, dom känslorna kommer jag nog alltid sakna.. ❤ Och nästa gång är det ju inte första gången så det blir en helt annan sak.. Det är verkligen svårt att förstå att han växt i min mage och blivit såhär stor, att det nu är våran lilla bebis i hela vårat liv. Jag älskar dig oändligt. ❤ 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0