Besiktning.

Bebis gick igenom besiktningen. ❤ 
Bilirubin värdet hade sjunkit jätte mycket och prinsen hade gått upp 100 gram på två dagar.. liiiiiite för mycket mat så ska börja avvänja ersättning nu, han har fått den sen början för att mat & avföring är A&O för att bili värdet ska sjunka.. Sjukt jobbigt då jag inte upplever att han är tillräckligt mätt efter bröstet.. men bara kämpa på, ska försöka amma två månader iaf.. Och vem vet sen kanske jag tycker det är super bra med amning.. 
 
Efter återbesöket mötte vi upp Mikey & hon fick äntligen träffa prinsen.. Åt lite "middag" och myste. Nu är vi snart hemma och ikväll kommer äntligen morfar & hälsar på. ❤ Mormor också såklart, men hon har redan träffat honom. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Så skönt att han gick igenom besiktningen :) Kram!

2013-03-10 @ 17:31:40
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Therese

Va skönt att det sjunkit!! :))

Ja, den bh´n är verkligen hur mjuk som helst. Nästan så att jag kommer använda den även när jag slutat amma.. om jag någonsin kommer göra det;) Leila älskar tuttmmjölk för mycket och vägrar ta flaskan.. hmm.. ;)

Jag tror också jag kommer bli nöjd med den. Bara inte Leila känner sig för instängd under skyddet.

2013-03-10 @ 18:55:55
URL: http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Lena

Så sjuuukt söööööt liten kille :-)

2013-03-10 @ 20:55:39

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0