Första Mars.

Har inte somnat än & därmed varit vaken i 20 timmar.. Inte en tendens till trötthet och ryggvärken gör ju inte saken bättre. spenderar natten i soffan med Mr Grey istället. 
 
Idag är det försts mars, en månad vi väntat så länge på och som alltid känts så långt bort. ❤ Nu är verkligen månaden här och imorgon beräknas vårat lilla mirakel komma.. Jag vill så innerligt att han kommer i helgen, och är inte så säker på att jag kan ha såhär ont så mycket längre till.. Kvällarna är hemska, kan inte gå eller resa mig upp själv och det gör så ont att jag inte vet vad. Älskade fina i magen, kom ut till oss i helgen. ❤ Vi vill inte vänta mer. 
 

Kommentarer
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Usch, stackare :( Hoppas bebis vill komma ut snart då så du slipper ha mer ont. Måste vara skitjobbigt.. Men nu är mars månad här iallafall och du har snart din lille hos dig. 17 dagar kvar här och vi längtar ihjäl oss :) Ha en fin helg!

2013-03-01 @ 09:18:36
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Johanna - Mamma Till Lilly

Åh vad spännande! Snart är han här:)

Svar: Ja jag hoppas hoppas hoppas innerligt att han vill titta ut nu. ♥
izabella Åkerlund

2013-03-02 @ 07:06:56
URL: http://Http://johannaastenvall.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0