Gravidkilon.

Idag visade vågen att jag är nere på inskrivningsvikten.. Har gått ner alla kilon jag gick upp under graviditeten, dvs 11 kilo. Gick upp två kilo på slutet pga av allt vatten.. Lycklig tjej. Nu ska jag bara gå ner mer, längtar tills jag får börja träna.. Önskar mig " träning för nyblivna mammor" av Olga Rönnberg om någon vill göra mig glad..  ❤ 
 
Här är sista magbilden, tagen på söndagen när vi åkte in till bb.. Den andra bilden är från idag, Lite deg mage kvar men inga kilon.. 
Herregud vad jag saknar min bebis mage. ❤ Åh. 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Det vore kul att se hur du ser ut utan tröjan, annars är det svårt att se skillnad.

Svar: Visade inte bild för att jämföra, och som jag skrev är det en deg mage kvar så visar ingen bild tyvärr ;)
izabella Åkerlund

2013-03-14 @ 12:30:28
Postat av: Monica-Gravid med nr 1

Oj, fantastiskt vad kroppen återhämtar sig fort! Hoppas mina kilon försvinner fort :D Jag kommer också sakna min mage. Fast vill väldigt gärna ha ut bebis ut :)

Svar: Ja, helt otroligt faktiskt! Trodde inte det skulle ta en och en halv vecka precis.. Förstår det.. Men snart kommer bebis :)
izabella Åkerlund

2013-03-14 @ 13:22:30
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: Denise - Mamma till älskade NOah

Åh vilken lyx att redan gått ner allt :) Jag har 10kg kvar till startvikten! Heja mig:)

Svar: Ja helt underbart faktiskt! :) jaha, ja heja heja :)
izabella Åkerlund

2013-03-14 @ 14:05:07
URL: http://danajs.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0