Noel har en period just nu då bara famnen duger, jätte mysigt men också väldigt jobbigt eftersom man själv behöver få i sig mat, gå på toa, klä på sig mm. När han somnat i famnen och jag ska lägga ner honom börjar han gråta direkt, mammas lilla hjärta. ❤ allt går med lite trix men någon mat får jag inte i mig på dagarna, lite yogurth eller typ 2 digestivekex, inte alls bra för mig som ska komma i form.. Men så är det med en liten bebis, sig själv i sista hand såklart. ❤ Fab kom hem efter åtta från träningen, hockey med hela familjen, men den som är mest intresserad somnade? Sååååå viktigt är hockeyn alltså.. Suck. Noel sover sen en timme drygt, lite mer så ska också passa på. ❤ Godnatt. 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0