Lördag

Så fin dag i stan med Mikaela, fick massa fina kort på Noel bla.. Men ni får vänta att se tills jag ordnatt kamera bilderna. ❤ Sen kom vi hem och vid sex kom mamma och pappa och vi pussade hejdå på våran underbara kille. Väl på ett glas väntade våra fina vänner som en överraskning jag ordnar till Fabian, han blev nog väldigt glad tror jag. ❤ Fantastisk middag och sen gick vi vidare till Åtellet och uteserveringen med drinkar och myggor. Blä!! Längtade så efter min lilla fis. Tror vi va borta 4 timmar, kändes så mycket längre.. Han hade skrikit lite men för att vara första gången va det väl bra! Bästa mamma & pappa. ❤ sen fortsatte vi här hemma, jätte trevligt som alltid. ❤ Noel har vaknat och ätit och nu ska vi också sova. Godnatt. 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0