Söndag

 
Jag hann klart med alla dopkort igår, nu ska bara själva texten klippas och klistras in.. Ska skriva ut det idag i Rånäs.. ❤ Så skönt och så nöjd! Ska försöka posta på tisdag! 
 
Vi hade en jätte trevlig kväll framför Eurovision igår med Stina & Johnny.. i den sjukt sega röstningen slumrade både jag och fabian till, sånt är livet som småbarns förälder. Haha, tror dom gick hem vid halv ett tiden iaf. Noel sov 8 timmar i sträck inatt, fick lite mat och sov två till. ❤ Vi är i rånäs idag, mina föräldrar ska byta trall och bygga in spat och bygga en pool. Så Fabuan hjälper till. Behöver jag säga att jag är världens lyckligaste? Kommer bo i poolen i sommar.. ❤ Nej, ska passa på att njuta lite medans Noel sover och grabbarna jobbar! 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0