Torsdag.

Idag har Noel inte haft en bra dag, inte varit nöjd vad vi än gjort. Lilla hjärtat. ❤ Johnny var här och hälsade på och sen gick vi på promenad till Daisy.. Sen hade Fabian träning så jag passade också på att träna, 1 mil runt Norrtälje med mitt lilla hjärta som sov så skönt i vagnen hela tiden.. Sån himla fin kväll, älskar att få gå i kvälls solen i bara tjocktröja. ❤ Imorgon har jag efterkontroll hos barnmorskan klockan 8, underbar tid men hade ju planerat att ha med Noel men nu är ju Fab hemma så kan åka själv.. Sen ska jag in på kappahl och reklamera Noels onepiece som tappat färgen efter en tvätt, så surt.. sen åker vi till rånäs och går lång promenad och bubblar förhoppningsvis. ❤ Godnatt! 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0