Warm day

Vilket väder dagen bjudit på? Vi kom till rånäs vid ett, Noel somnade direkt i vagnen och vi gick en lång promenad och min pappa kom med också, vid tre vaknade Noel och då badade vi, inte svalkande med 37 grader, men så skönt ändå och Noel stormtrivs. Underbara unge. ❤ Sen åkte Fab på träning och jag och Noel myste, sen kikade vi på hockey hos Noels farbror. Han somnade på den lilla biten vi har hem och väl hemma med avklädning och blöjbyte blev han jätte ledsen, så han och jag har kollar kvällens avsnitt av Sofias änglar där han somnade halvt sittandes.. så trött, om dom ändå bara kunde få somna när dom är sådär trötta som en själv? ❤ 
 
Appråpå kvällens avsnitt av Sofiaa änglar, det är helt klart säsongens hittills bästa.. Jag har gråtit så mycket.. Kan inte på något sätt förstå eller sätta mig in i såna här situationer.. Beundrar verkligen människor som lever med barn med funktions hinder, och när jag ser dom här små underbara söta barnen vill jag bara hjälpa dom, helt fantastiskt vad dom kan trotts allt?
Man måste vara så oerhört tacksam för ett friskt liv och för ett friskt barn.. Och det är jag verkligen. ❤ 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0