1 November.

Jaha, då är vi redan inne i November.. Helt galet, särskilt med tanke på att Noel blir 8 månader på måndag? Det är verkligen helt sjukt, stanna tiden tack! Vår morgon började både bra & dåligt, jag vaknade av att det luktade rök i hela lägenheten & hörde ingen Noel, lite panik då klockan var kvart i åtta och han alltid vaknar halv sju - sju! Men konstaterar att det är någon som eldar rätt rejält ute, så det alltså luktar i hela lägenheten trotts att allt är stängt? Noel sovee vidare & jag kan ligga & dra mig i lugn och ro och kika på tv.. Det har inte hänt på många många månader.. Njuter av lugnet & så börjar våra idiot grannar dunka i golven som dom alltid gör, men kvart över åtta?? För helvete.. Så jäkla glad att dom ska flytta här ifrån, hoppas ingen annan stackare behöver ha dom som grannar!! Så min sköna morgon med en sovande bebis jämnar ut sig med rök lukt & idiot grannar! Men jag är glad ändå, det är fredag & jag och Noel ska gå ner på stan och köpa gott dricka till kvällen & lite kläder till Noel såklart.. Kanske hittar något till mig också, vem vet.. Skulle vilja köpa ett bruka fat, men borde spara pengarna till att julklappar som ska köpas.. som tur är några till prinsen redan klara! Ha en fin fredag!! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0