Att få vara tre.

Alltså, mitt i allt, all stress om framtiden, val som ska göras, beslut fattas och en jäkla massa mer så känner jag bara stanna tiden, jag vill inte tänka på tråkiga jobb, eller att vår bebis som inte är en bebis längre ska börja på dagis.. Jag vill bara tänka på en dag i taget, en dag med dom jag älskar mest. Jag är livrädd för framtiden, förstår inte hur jag ska kunna vara lycklig varje dag på ett jobb när mitt barn inte är hos mig, eller hos sin pappa.. Jag önskar så innerligt att det vore lite annorlunda med föräldradagar & att man hade råd att vara hemma i många år.. 
 
Två helt perfekta killar i mitt liv. Det allra finaste & bästa jag har. Evigt tacksam. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag lovar dig Bella att dom flesta känner så med första barnet. Det är en fruktansvärd känsla för jag kände likadant, men jag lovar dig Bella! Den dagen han börjar på dagis ( kanske inte första dagarna) men resten av tiden kommer du se och förstå hur otroligt viktigt det är för ditt barn att vara få vara med andra barn och vuxna.. Du kommer se glädje och utveckling som är helt otrolig från honom och det ger dig glädje:) Jag lovar dig.. Absolut inget att gå och vara orolig för!! :) /3barns mamman;)

2013-11-13 @ 23:27:21

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0