Candlelight.

 En perfekt dag & kväll. Jag har alltså ikväll varit på Rånäs slott på fotojobb, har varit så nervös & nu är det över och jag är så himla nöjd! Slottet hade en candlelight weekend, hela slottet lyste på enbart levande ljus & jag var då där för att föreviga det.. Så vackert, stämningsfullt & ett nygift kärleksfullt par mitt i allt. Åh vad jag skulle vilja va på en sån weekend.. Att fota med bara levande ljus va sjukt svårt, lärorikt & jätte kul. Hoppas att dom blir lika nöjda som mig nu bara.. 
 
Här kommer fyra bilder fotade med mobilen från kameran, om ni förstår vad jag menar?;) imorgon ät det jobb igen, sen ska vi ut till singö. På söndag jobb & sen hockey i sin ordning! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Minne

Det blev säkert jättebra! Jag har sett dina tidigare bilder på din blogg och är väldigt imponerad och det var därför jag rekommenderade dig.
Har upplevt väldigt många fotografuppdrag på slottet under åren, men inte många håller din klass.
Lycka till i framtiden!
Med vänlig hälsning, Minne

2013-11-09 @ 08:10:32

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0