Farsdag.

Söndag & farsdag, väldigt späckad dag.. Åkte från Singö kvart i elva, hem hämta kameran och iväg på fotojobb.. Sen vidare på farsdag lunch på Åtellet.. Firat min fina bästa underbara pappa, undra vad jag hade vart i livet utan honom. 
 
Sen har såklart Noel firat sin pappa, med blommor, godis & Fifa14. Världens bästa, så glad att det är du som är mitt barns pappa.. 
 
Sen åkte vi hem igen, louise kom hit, sen åkte vi upp på hockey, Norrtälje vann & sen hat vi kämpat med att natta en jätte förskyld liten kille som tucker det är hemskt att somna nu med en näsa som inte är funktionell.. Lilla hjärta. Antar att det blir en natt med många uppvak.. Precis vad jag behöver.. Godnatt. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0