Lördag.

Hade en perfekt dag igår, tränade, träffade Stina på stan & shoppade lite.. Med bara rabatt kuponger & presentkort. Det gillas! Sen traskade jag & Noel hem och så myste vi med pappan ett tag, sen kom Paulina & hämtade mig och så hämtade vi upp Sandra, mötte Victoria.. Handlade middagen åkte hem, lagade tacos drack gott, och förfestade på ett perfekt sätt! Vid halv ett kom vi till krogen och vi hade verkligen en helt sjukt kul kväll! Trotts mest små barn, men träffade en massa gamla bekanta så det var kul.. Vid kvart över tre blev jag avsläppt av taxin, Fabian & Daniel va fortfarande uppe då aningen slitna.. strax efter fyra gick Daniel hem.. Sen fick jag sova till halv 11 imorse, helt ljuvligt! 
 
sen hämta vi Daniel & åkte o käkade, en sväng på biltema & sightseeing i hela Norrtälje typ.. En glass på donken och sen 4,5 km pw & mördar trappintervaller med Sanne, benen skakar fortfarande! Men nu kan jag ligga i soffan ikväll med gott samvete!  ha en fin lördag!! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0