S.

Är så lycklig just nu, har kännt ett lyckorus i flera dagar & bara längtar tills imorgon när jag får krama & pussa på min älskade lilla kille som lär sig nya saker varje dag.. Hela nyfödd tiden var så speciell men Gud så mycket roligare det är just nu, nu är det klappa händerna som gäller & han pratar på ett helt nytt sätt. Och jag är så glad över att aldrig mer behöva vara en ny oerfaren mamma, det var verkligen inte kul.. Känner mig så redo för en till liten bebis.. Att veta saker, och allt man " gjort fel " den här gången kan man göra rätt.. Vi har verkligen hela livet framför oss med det finaste man kan få.. Jag är väldigt syskon sjuk just nu, men lugnar mina föräldrar & morföräldrar som läsar att det inte är ett syskon på G.. Nu kan ni pusta ut. 
 
Jag har dom senaste dagarna fått så fina komplimanger, om hur underbart & perfekt mitt liv verkar.. Hur fin son vi har, hur snäll & glad vår son jämnt är, hur pysslig & duktig jag är & hur smal jag blivit.. Blir så glad, fina människor som faktiskt tar sig tiden att ge det där lilla extra.. puss på er. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0