Saturday.

Noel vaknade kvart över tre och ville inte somna mer sen, så vid tio åkte vi hem och han somnade direkt i bilen.. somnade om direkt i sängen och här ligger jag nu, är sjukt trött så kommer somna bums.. Lämnade lägenheten skinande ren och kommer hem till en skinande ren, vuxet Grabbgäng ikväll.. Va så nära på att lägga Noel i vår säng, för att det var så sjukt länge sen och för att jag hatar att somna ensam. Men han och jag sover bättre i varsin säng. 
 
Har pysslat lite med julkorten, så på måndag hamnar dom på lådan.. Det är väl inte för tidigt va? Om kvällens idol då, Kevins första låt var helt fantastisk, en av mina absoluta favoriter och han gjorde den så bra.. Eriks båda låtar var grymma och Elins första var bra, jag tucker att Kevin & Erik borde stått i final menmen.. 
 
När blev du så stor? Älskade du. 
Noel har sagt bababababa (pappa) flera gånger idag, dör varje gång.. Även om det hade varit kul med mamamama först. Han kan vinka också.. Det går fort nu, för fort. 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0