Tid.

Dagen flög förbi på jobbet, sjukt mycket kunder så det var kul.. sen åkte jag fort hem, böt om, slängde ihop en plantering, packade och så åkte vi och firade Jonna som blir 2 år snart.. Sen vidare till mina kusiner som fyllt & fyller år.. Det blir väldigt livat med 6 små barn, men det är så kul.. Även om jag är helt slut nu!! Noel va också helt slut och slocknade direkt i bilen.. 
Har skrivit alla adresser till julkorten och det blev ju väldigt många fler eftersom det blev dubbelt med kort.. Ska visa hur dom blev sen när dom landat i våra nära och käras brevlådor.
 
Imorgon ska vi ha första adventsmys tills Fab har samling, sen kommer mamma så ska vi träna.. Och sen är det hockey! Som sagt, det finns inte mycket tid över på helgerna, men jag skulle nog ändå inte ha ro att bara ligga i soffan! 
Hoppas ni får en fin första advent. 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0