9 oktober!

Idag fyller min kära lillebror 16 år! Så jag & Noel har varit och firat honom med släkten! Smörgåstårta & prinsesstårta! Och efter kalas blir det träning! 3 km löpning & 1 km pw!! Lämnade nämligen kransbeställningar, ville inte springa med kransarna! ;) idag när jag ställde mig på vågen gjorde det min dag, jag är nu nere på mitt första del mål! 
- 7 kg så lycklig! 
 
Annars bara har jag och Noel bara varit hemma idag, putsat alla fönster utom ett och gjort fint! Även hunnit läsa en del om mr Grey! Började innan Noel kom och sen dess har det inte funnits någon tid.. Eller har inte prioriterat läsning när han sovit.. Hoppas eran dag varit fin!! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0