Effektiv.

Idag har jag hunnit mycket känner jag, vi åkte till Gåsvik med mammorna & barnen.. Sen hem, och så kom pappa hit med lunch.. Och sen har jag tvättat två maskiner tvätt, fixat o donat.. Ska ta en dag o rensa o kasta en massa skit.. Vill bara göra om här hemma, allt är otillräckligt.. Hoppas vi hittar ett hus snart.. Sen kom Fab hem iaf, lyckade med chicken toast till middag fast med friscobröd.. Sen drog jag ut på 4 km intervaller, så tråkigt att det är kolsvart vid fem nu.. Inte jötte kul att träna ute då.. Men efter jul ska jag köpa träningskort iaf.. Sen har jag färgat håret, bäddat rent sängen och sen lekt med vårt vilda barn där och sen kollat på bagge waglhrens nya program, något jag helt klart kommer följa sååå bra!! Sen somnade vår lilla prina & vi kikade SOA. Ni ligger vi i sängen, renbäddat, tända ljus & lugnet! Godnatt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, tack snälla :) Ja det är helt otroligt faktiskt... Obeskrivligt!

2013-10-30 @ 08:58:36
URL: http://esegerstrom.blogg.se
Postat av: Mikaela

Fin blogg du har och söt pojk! jag är själv en mamma till Miliam, min underbara son som är 7 månader!

2013-11-01 @ 18:39:36

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0