.

Då va onsdagen över, jag borde sova men fastnade i bild & kamera träsket.. Kommer komms upp lite bilder från fotograferingen jag hade i fredags snart! Annars va vi på kyrkis som sagt, hade det jätte mys! Sen åkte jag till rånäs & körde 7 km intervaller! Och sen hem, sen haf vi busat och badat och vid strax innan nio somnade Noel.. Hoppas på en bra natt, ögonen slocknar snart! Imorgon ska vi inte göra nånting alls på dagen, på kvällen ska vi träna med mamma och sen kika på hockey med Louise & hennes mamma också! så kul det ska bli! Daniel har nämligen börjat spela i Norrtälje och det innebär att jag & Louise kommer ses så mycket oftare, såååå underbart! 
 
Något jag verkligen märker att jag gått ner i vikt på är nyckelbenen, har aldrig haft synliga nyckelben.. Ja kanske förr men då tänkte jag inte på det.. Idag syns dom & det gör mig sjukt glad! Idag när jag tränade stannade även en bil, och jag tänkte såklart att hon skulle fråga om vägen men nä, hon sa i ordning " jag brukar se dig ofta ute här, du ser jäkligt sportig ut du. " haha. Så söt tant! nä fy tusan, godnatt! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0