Hard work pays off!

Vissa dagar tänker jag extra mycket på att jag faktiskt gått ner 8 kg på 2 och en halv månad, det syns väldigt tydligt i vissa kläder & då tänker man på det & blir så jäkla stolt! nu äger jag tyvär inte ett par enda jeans för det hade varit så kul att se skillnaden så.. Men just på foton syns det, när jag når mitt mål kommer jag visa bilder på min kropp för att ni ska få se men det dröjer ett tag till tYvär.. Den här livsstilen mår jag bra av, jag äter helt vanlig mat, lite mer sallad än kolhydrater, unnar mig fika och helg gottar.. Och vågen rör sig inye uppåt! Men sen tränar jag VARJE DAG nästan, i september hade jag inte en enda träningsfri dag & oktober tror jag det blivit 2. Inga tråkiga dieter, träna, ät & var glad! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Grymt!

2013-10-30 @ 20:55:57
URL: http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Carina

Bra att du bevisar att det går att gå ner i vikt utan alla jäkla dieter! :) Grymt jobbat!

2013-10-31 @ 08:35:07

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0