Helgen.

Nu är helgen snart slut & vilken helg. I fredags var jag och Noel bara hemma, så behövligt.. När fabian kom hem möttes vi bara i dörren & jag åkte iväg på foto jobb. Sjukt kallt men roligt.. Sen körde jag & Noel Fab till träningen, dom hade lagfest efteråt.. Så vi gick och shoppade lite.. Eller en hel del! Så kul. Sen åkte vi hem och så mattade jag Noel och så blev det värsta spontan vin & drink kvällen med Sandra.. Jäklar vad kul vi hade.. Sen kom fabian & Daniel och så körde vi spel & korkade upp champagne. Dom gick hem vid fyra tiden.. I lördags jobbade jag och sen åkte vi till rånäs och sov där sista natten.. Idag har vi varit i skärholmen på hockey grossisten.. Fabian har prövat ut massa saker.. Sen åkte vi till Vällingby centrum en snabbis och sen till Louise & Daniel med inflyttningspresent. 
 
Nu nu är vi på väg hem, mamma och pappa landar snart på Arlanda & jag ska hem och fixa middag och städa lite.. Ikväll är det solsidan för hela slanten! Så efterlängtat!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise - mamma till Noah!

Vilka härliga bilder o vilken fin shopping=)

2013-10-23 @ 15:24:22
URL: http://danajs.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0