Lördag

Inlägget publicerades aldrig igår, så publicerar det nu istället.. 

Ja att va småbarns förälder är verkligen helt fantastiskt, men också krävande.. När Noel va liten och vaknade upp mot 4 gånger per natt så var jag helt död, men just nu är jag tusen gånger dödare.. Det är verkligen full rulle heeeela tiden, kissa är typ vad man hinner, nummer två funkar bara om Noel är med o det är ju inte drömmen precis.. duscha blir bara fort när Noel sover eller när Fabian är hemma då.. Noel sover ändå hela nätter nu och ändå håller jag på o somna på och klockan är inte tio och hela släkten livar runt om.. Haha ja, det är bara vänja sig.. Det lär ju inte bli bättre.. Snacka om att man måste vara medveten om hur annorlunda allt blir när man får barn, sen är det ju såklart livets ljuspunkt! Vårt lilla hjärta! 
 
Tänker på min fina vän & hennes familj ikväll. Hur tur i oturen man än har så är livet orättvist. 





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0