Måndag.

Jag & noel har bara varit hemma idag, så himla skönt!! Tog två varv i spåret & undrar alltid varför jag gör det med vagnen, helt äckligt sjukt jobbigt !! Men desto skönare efter, sen satte jag mig och njöt av lugnet och lät Noel sova ute.. Läste på om att starta eget.. Sen vaknade Noel och vi började traska hemåt, då somnade han om sittandes.. Lilla plutt. Så fick ta 3 km till.. Fick en drös nya pärlor och förhoppningsvis kommer massa mer fint imorgon!! åh vad jag ska pyssla då!! Noels lilla tand är uppe nu, sylvass!! Och han tycker det är skit kul när man rör den o säger aj.. Haha, vill inte ha en bit unge! Det ligger tydligen i släkten.. ★ 
 
Nu är vi på väg till barkbaby iaf, ska till Ikea & passar på att hooka upp med våra fina vänner!! 
Trevlig måndag kväll!! 
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0