Onsdag.

Min kropp börjar vänja sig vid att sova hela nätter nu, jag vaknar inte längre och är inte lika trött på morgonen. Väldigt tacksamt! 
 
Idag har vi hängt med bästisarna, hemma hos Sandra! God lunch som vanligt, lek och en sväng på marknaden! Sen träffade vi Stina & tog oss ut på en pw. 7 km sammanlagt idag. Skulle kört lite träning här hemma nu, men fabian ät på träning, Noel sover sen kvart i sju och jag fick migrän.. Såå ensamtiden blir i sängen och jag kommer somna så fort jag lägger ner telefonen! 
 
Imorgon har vi bara träning med stinsa på schemat och marknaden på kvällen! Väldigt skönt då jag inte har ork till något annat, det ät verkligen så skönt att bara bara hemma också! 
 
På fredag skulle jag suttit på bussen till ullis, för första gången på typ tio år åker jag inte med. Så himla tråkigt, men det blev som det blev i år & mamma ska få köpa massa saker till vår prins! Vi ska istället till underbara barn mässan! Det blir ju kul det med! Nä puss & godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0