Så kan det gå.

Vilken jäkla match, Kallhäll hade bättrat på hejar klacken sen förra säsongen och hade en drös huliganer med sig.. Jag & Louise lackade rätt rejält haha.. Tur att vi hade Noel & våra mammor där tror jag.. Innan matchen hann jag och mamma träna lite iaf, i ett helt galet blåsigt Vigelsjö.. Sen kollade vi på Karlsson på taket som vanligt innan middagen & Matchen.. Norrtälje förlorade tyvär förresten, vilket var lite orättvist mm.. menmen, påt igen på söndag! 
 
Imorgon ska vi bara ta det lungt, storhandla och ha fredagsmys bara vi vår lilla familj.. paulina & Sandra med familjer skulle kommit, men det blev lite ändringar.. Och på lördagr det 25 års fest för min bror! Helgen kommer väl flyga förbi som vanligt! Ha en fin natt. ;) 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0