Söndag.

Den här dagen har gjort mig så lycklig, vi är hus vakt ett par dagar, vädret har vart helt enastående och jag har utan att behöva känna att det är jobbigt kunna träna 4 gånger, tänk vad vältränad jag skulle bli om vi bodde såhär.. Först 1,5 mils cykling med Madde! Direkt efter 3 km löpning, hem och gav Noel lite mat och sen drog jag med fabian på 4 km pw.. Nu har vi käkat middag, feta ost och vitlöksost gratinerad laxfile, satt fint i magen och nu har jag varit ute på yttligare 7 km pw i mörkret ! 2,9 mil !! Älska livet på landet !! Måste hitta ett hus, eller ta tag i att hitta en tomt & bygga som vi vill! 
 
Nu ska vi hoppa ner i ett varmt bubbel spa, hela familjen.. Doften av den kyliga hösten och det bubblande rykande varma vattner runt omkring! Sa jag att jag är i ett lyckorus idag? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg jacka:)

Svar: Hitta den långt ner i en låda.. Nu är den min :)
izabella Åkerlund

2013-10-13 @ 20:18:01

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0