Torsdag!

Min lilla kille vill helst inte sova inne på dagen, han har väl blivit bortskämd senaste månaden.. och jag har inte sovit många timmar inatt heller & haft huvudvärk som heter duga, så hade bestämt att det skulle bli en träningsfri dag idag men vad gör man inte.. Så 8 km pw & sen vaknade han lagom tills jag vände hemåt.. Sen fick jag en massa nya pärlor hem idag, nu ät det slut shoppat pärlor & så hoppas jag att några fler vill köpa! ❥ Fabian kommer hem snart, då ska vi äta & sen åker han till samlingen.. Noel ska helst sova en stund innan och om inte så får han väl somna lagom tills hockeyn börjar då, hemma match idag & vi ska kika tillsammans med Carolina! ❥ Hoppas ni får en trevlig kväll! 
 
Matglad skitgris! ❥ På tredje bilden ser man lilla tanden.
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0