Dagen.

Dagen har gått bra, jag hittade parkering direkt precis innan djurgårdsbron, glömde dock kvar bankkortet i automaten såklart, så fick ringa @ spärra det mitt i allt. Jag är verkligen så snurrig just nu, men alldeles för lite sömn, massa träning och ändrad kost gör nog sitt. Så fina familjer & små bebisar, 3 pojkar & en liten tjej. Två stycken blev sjuka tyvär. Hade en paus på en och en halv timme.. Så tog en pw längs Djurgården på 3 km & sen mötte jag Mikey & David & åt lunch. Blev inte nån lunch direkt då jag var tvungen och rusa iväg men så mysigt att ses. 
 
ska skicka allas bilder i veckan så har att göra nu!! Nästan 2000 bilder tagna! helt galet även om massa raderas! Vill bara sätta mig direkt! Men nu är det laga middag & fixa som gäller! Fast först pussa ihjäl min minsta korv och sen min största. Som en klump i magen, har längtat ihjäl mig.
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0