Helgen.

I fredag åkte vi till rånäs, hämtade min kusin på dagis.. Sen åkte vi till thuns en sväng, och efter det ljuvlig middag hos mamma & pappa! Igår jobbade jag, sen tränade jag och gjorde en fantastisk middag till mig och min Kära. Firade vår 4 års förlovningsdag några dagar för tidigt, med skumpa som stått & gottat sig i flera år.. Kollade på film och hade en mysig kväll bara vi. Noel somnade halv åtta nämligen. 
 
Idag började jag morgonen med träning, sen åt vi riktig helg frukost. Kikade på SOA som vi börjat pressa igår, skulle se om OC men nä kul med något man inte sett, tiden finns ju inte riktigt för serie pressande men vi får se hur fort vi kan se. Sen har vi firat Fabians mamma som fyller år i veckan.. Nu ska vi röra oss mot Rimbo, jag och Noel ska till min mormor innan Fabians match börjar.. Sen blir det häng i hallen!! 
Trevlig Söndag! 
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0