Helgen.

Vilken dag vi hade igår, solen gick upp tidigt & ner sent. Vi kom till Singö vid två tiden.. Njöt av det fantastiska vädret & gott Dricka. Jag och Louise gjorde goda pajer och sen njöt vi av årets kanske sista kräftor, massa snapsvisor & snapsar.. Tre kamp, beerpong, bad i tunnan, trevliga människor & lite fööööör mycket alkohol. Vilket känns idag, jag har inte varit bakis på typ, 1,5 år? Fabian tyckte det va jätte kul, så när vi kom hem slängde vi oss på soffan med varsin pizza!! Hade inte blivit människa annars.. Mått dåligt och kännt pressen över träning, klär på mig och Noel och går ut och så kommer det värsta tänkbara ovädret typ? Fy sjutton!! Så in igen sur som ett bi!! Men sen tog jag mig ut på 4 km ändå och det gjorde susen. Nu jäklar är det hårdkörning !! Puss & godnatt!! ❤️ 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0