iOS 7.0

Uppdaterade alltså mobilen igår, försöker förstå mig på den nu.. Lite med blandade känslor, både för och nackdelar just nu känner jag. Blir väl bättre när man kan.. Idag är jag trött, Noel ville gå upp halv fyra så vi har kämpat på inatt för att då han att somna om, vill verkligen att sömnen ska vända snart? Tyckte det var jobbigt dom första tre månaderna, men åh vad skönt med bara ett uppvak per natt & få sova till 7-8. Ber till gudarna att Noel börjar gilla att sova. Någon med tips? Jag ska baka lite, göra mat & städa av här hemma. Vid elva kommer mina fina vänner & bebisar. Fabian får fly iväg ett par timmar, för att han själv vill såklart! Hade tänkt hinna träna på morgonen med vädret fortsätter suga.. Får bli ikväll istället. Ha en fin torsdag! ❤️ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hur många ggr äter han på natten? Blir han flyttad från sin säng till er säng? Sånt skapar ju en vana hos barn, att man vaknar och när man vaknar äter man och kanske då byter säng. Det enda tipset jag verkligen kan ge är att sluta mata och inte ta upp honom. Efter två-tre nätter kommer han börja sova hela nätter, det kan jag nästan garantera. Man måste bara bestämma sig som förälder att man inte ska vika av från den tänkte planen. Han kanske kommer skrika upp till 1,5 h men dom fattar snart galoppen. Det ÄR HJÄRTSKÄRNADE att höra sitt barn så argt, men herre vilken mer energi man får och likaså barnet av att få sova ordentligt. Då blir man lycklig på köpet! :-P vi körde de på Elsa när hon var 4,5 mån, de tog två nätter sen dess har hon sovit 12 h nätter och jag kan inte ens komma ihåg sist hon vakna på natten..

2013-09-19 @ 14:25:47
URL: http://joemjo.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0