Last day.

Nu är helgen snart slut igen. Vi hade det jätte mysigt hos Noels farfar idag, promenad till vattnet och myste där.. Och sen grillade vi, njöt av god mat och sen tog jag en löprunda runt harängen i den fina kvällen. ❤ när vi skulle åka hem hittad vi inte Noels nappflaskor, helt spårlöst.. Visste att dom låg under vagnen men nä! Tillslut hittar F den ena nedanför altanen och sen den andra och min dricka en längre bit bort. Den ena nappflaskans napp var sönder biten och det krävs ett smartare djur än katt för att få upp tre flaskor ut vagnen och bära bort dom? Lite läskigt tycker jag, ett lo möjligen! 
 
Noel är lite piggare men hat svårt att andas eftersom han sover med stängd mun.. Hoppas på en bättre natt inatt, lilla hjärta! 
Jag ska köra lite planka, situps och triceps sen ska vi kika film. ❤ 
 
 

Kommentarer
Postat av: madde

Oj va läskigt med flaskorna...

2013-09-11 @ 19:01:39
URL: http://larsson91.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0