Måndagen.

Igår va jag och Noel hemma under dagen, tvättade & bäddade rent sängen. Det är sånt jag brukade göra varannan vecka, men nu blir det snarare var tredje eller en gång i månaden och då blir det extra lyxigt.. Sen kom F hem vid ett och sen for vi direkt till Stockholm. Jag hade tid på bröstcenter för att kolla bröstet efter varbildningen.. Lite vätska kvar som tömdes och så fick jag besked om att de va helt ofarligt så det va skönt.. Sen tog vi en tur i nya Täby C. Sen hem och ut och tränade. Missnöjd bebis & spöregn inte jätte bra kombo men ut kom vi.. 
I söndags va vi förresten hos fabians mormor & morfar, grillade och så tränade jag och Noel i den fantastiskt fina kvällen. ❤ 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0